DRY HIRE
Evenementen en locaties kunnen er vandaag de dag niet meer om heen
Lockers zijn niet meer weg te denken bij de huidige evenementen producties. Het biedt bescherming aan andermans eigendommen en je verleent service en kwaliteit naar je bezoekers toe.
Pinlocker biedt twee verschillende huuropties aan: Dry Hire en Full Service. Bij Dry Hire verhuur je de lockers door op je eigen evenement, compleet in eigen beheer. Wanneer je kiest voor de huuroptie Dry Hire, draagt dit positief bij aan de omzet van jouw evenement. Bezoekers zijn gewend om direct na de visitatie bij binnenkomst een locker te kunnen huren om hun eigendommen veilig op te kunnen bergen.
Stappenplan
Bij Dry Hire levert Pinlocker het gewenste aantal lockers af op locatie. Wij verzorgen het volledige transport, van de levering tot aan het retourneren van alle lockerkasten. Eenmaal op locatie verzorgen wij de plaatsing van alle lockers op de afgesproken plek. Wij ontzorgen je hierin volledig. Jij geeft aan waar je de lockers wilt hebben en wij zorgen voor de plaatsing. Je bent waarschijnlijk al druk genoeg met allerlei andere zaken.
Bij Dry Hire bepaal je zelf de huurprijs per locker. De inkomsten die je vervolgens uit de locker verhuur haalt, komen geheel ten goede aan jouw organisatie. Zo kun jij extra omzet genereren en bied je jouw bezoekers een snelle en veilige service voor hun persoonlijke eigendommen. Je kunt er ook voor kiezen om de lockers gratis ter beschikking te stellen aan jouw gasten.
In ons lockerassortiment hebben we codelockers toegevoegd. De bezoeker betaald een bedrag en ontvangt een lockervoucher waarop het lockernummer en de bijbehorende gebruikerscode staat. De code is alleen geldig gedurende het betreffende evenement. Bezoekers kunnen hun locker gedurende het gehele evenement zo vaak openen en afsluiten als ze willen. Bij afloop hoeven ze alleen hun spullen uit de locker te halen, en de lockerkast weer dicht te doen. Er hoeft geen borg meer te worden verrekend of sleutels te worden ingeleverd.
Makkelijk toch? Het enige dat je nu nog nodig hebt is een balie of uitgiftepunt om vandaar uit de lockers te verhuren. Als je zelf geen balie hebt, kun je er bij ons een huren. Deze balie is voorzien van Pinlocker signing en vormt daardoor een herkenbaar punt voor lockerverhuur. Vraag ons gerust naar de mogelijkheden!
Een ander groot voordeel van codelockers is dat de personeelsbezetting relatief laag kan blijven. Bij sleutellockers diende de uitgiftebalie tijdens de duur van het gehele evenement flink bemand te worden. Dit kwam voornamelijk doordat bij vertrek de bezoekers de sleutel moesten inleveren en hun borg uitgekeerd kregen.
QR code: onze nieuwste feature
Laat je bezoekers een E-locker huren via een QR code! Om de doorstroom te versnellen en te voorkomen dat bezoekers in de rij moeten staan om een locker te huren, bieden wij nu ook de optie om de lockers te verhuren via een QR code. Onze banners voorzien van een QR code worden in de lockerruimte geplaatst waar de bezoekers de code kunnen scannen. Na het inscannen kom je op de online betaalpagina terecht. Na betaling ontvang je direct een SMS of e-mail met daarin het lockernummer en de bijbehorende gebruikerscode om de locker te openen. Dit zorgt voor een nog efficiëntere verwerking van de bezoekersstroom. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.
Skip the line, order online
Wij binnen nu ook de mogelijkheid om voorafgaand aan jouw festival of evenement via ons online betaalplatform lockers te verhuren aan jouw bezoekers! Ons platform koppel je aan jouw online eventpagina of website. Full service voor jou en jouw bezoekers!
Door gebruik te maken van onze codelockers werk je efficiënter en sneller zonder er op kwaliteit op achteruit te gaan.